Van noord naar zuid.

15 juli 2015 - Moab, Utah, Verenigde Staten

We zijn gisteren gestart met een lekkere duik in het verwarmde zwembad in ons hotel in Grand Teton. Nadien zijn we in onze auto's gestapt voor een lange rit naar Salt Lake City. Tijdens de middag zijn we lekker gaan picknicken aan een mooi helder blauw meer(bear lake). Aangekomen in Salt Lake City zijn Bram en ik direct in het zwembad gegaan voor wat verkoeling, de meisjes hebben in de hotelkamer wat filmpjes gezien en de ouders zijn terug naar de luchthaven gegaan want er was gebeld dat Bram zijn koffer terug was . Na 2 uur waren de ouders eindelijk terug maar zonder valies.   Delta had  de verkeerde nummer opgezocht dus was het de verkeerde valies.   Verder is de koffer nog steeds spoorloos. Toen de ouders terug waren zijn we gaan eten en direct doorgereden naar een groot shoppingcenter om kleren te gaan halen voor Bram.  Na een uurtje had Bram een zak vol Abercrombie en dan zijn we nog gaan verder shoppen tot 11 uur s'avonds. Na een goede nacht zijn we vanmorgen vroeg terug in onze auto's gestapt voor weer een lange autorit naar Moab. Deze middag zijn we ons volgend nationaal park, Arches, binnengereden en hebben we daar eerst lekker gepicknickt. Het nationaal park was heel mooi we zijn naar verschillende rotsblokken gaan zien ( zie de mooie foto's). Aangekomen in het hotel zijn we allemaal direct in het zwembad gegaan want het was vandaag 33°C. Nadien zijn we lekker gaan eten.

Groetjes Jens en heel de bende hier.