Raften door canyons

17 juli 2015 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Gisterenmorgend zijn we op tijd vertrokken om een steile maar prachtige wandeling in Arches te maken. In de namiddag zijn we nog naar de canyons in Canyonland gaan kijken, wat heel indrukwekkend was. Vandaag stond er een Rafting op het programma. Toen we met het busje naar de rivier reden, dachten we van oei dat ziet er soft uit. Maar uiteindelijk viel dat wel mee. Het was natuurlijk niet zoals in Oostenrijk maar nu was het natuurlijk ook langer en we kwamen toch wel vermoeid terug. In volle stroming zijn er een paar in de boot gevallen maar mama( ilse) is eruit gevallen. Ze was kleddernat en we hebben haar uit het wilde water  terug in de boot moeten trekken terwijl papa (Johan) en Jens Jana haar peddel zijn gaan halen met een kleiner bootje. En dat allemaal in bruin water.  Alle geluk was het water warm genoeg en de zon scheen ook volop op de boot want we zijn een aantal keer uit de boot moeten springen. We hebben ook Amerikanen leren kennen en die waren allemaal heel enthousiast over de dingen die we vertelden over België. Een beetje verbrand (sommigen veel) en met een kleurtje kwamen we terug van een vermoeiende maar geweldige dag!  Groetjes Amber en co