Laatste dag Yellowstone

11 juli 2015 - Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag een dag vol dieren!

We zijn onze laatste dag Yellowstone begonnen met een wandeling langs een modderpool en het was de moeite, want we hebben bizons van zeer dichtbij kunnen zien. Daarna zijn we een wandeling gaan maken naar Uncle's Tom point en zijn we ook naar watervallen gaan zien. (na zo'n 300 steile trappen) Het uitzicht was wederom prachtig! We hebben ook een marmotje kunnen spotten en enkele eekhoorns ( kira's) hier genoemd. Dan was het tijd om even te lunchen en in de namiddag zijn we nog langs canyon village gereden.

En dan was het zover... We hebben eindelijk een beer gezien! Een grizzly beer! Van ver, maar met een verrekijker in de hand  toch ook een beetje van dichtbij :)

Op onze weg terug naar het hotel kwamen we dan ook nog een kudde hertjes tegen. Het was dus een grote beestenboel vandaag.

Foto's volgen nog, maar wegens gebrek aan Wifi in dit hotel zal dat nog even moeten wachten.