The grand prismatic spring

10 juli 2015 - Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Hallo allemaal, ik (Amber) heb hier even wifi dus zal ik een kort verslag van gisteren geven.

We zijn gisteren eindelijk naar de grand prismatic spring gaan kijken. We kwamen aan op een veel te kleine parking en we hebben dus eerst nog moeten wachten. Toen we dan toch plaats vonden gingen we vol verwachtingen de brug over. Eerst kwamen we nog een geiser tegen die veel warme lucht in ons gezicht blies. Even verder was dan de oh zo bekende hot spring. Iedereen was teleurgesteld toen we aankwamen want we zagen niet zo heel veel met al die rook en we stonden op dezelfde hoogte. Dus besloten we ergens een hoger plaatsje te zoeken. Na een korte wandeling moesten we een steil stuk naar omhoog klimmen maar het was het waard. Het uitzicht op de hot spring was prachtig. Zoiets moois had ik persoonlijk nog nooit in mijn leven gezien. Na vele foto's moesten we terug naar beneden wat voor mama (Ilse) een hele klus was :p Hierna zijn we nog een geiser gaan bezoeken die 40m hoog spuwde maar dat verslag volgt nog wamt nu heb ik helaas geen tijd meer.

Vele groetjes van ons allemaal

1. Gerben:
    11 juli 2015
    Zalig! Echt spijtig dat ik daar niet bij kon zijn... Dan hadden we dit allemaal samen kunnen beleven!
  2. Papa Jo:
    11 juli 2015
    Hallo daar in het verre land,
    Wat een mooie fotokes, en leuke verhalen.... Ik ben toch een beetje jaloers..... Maar toch gun ik het jullie dikke kus van papa Jo XXX