Een lange,maar mooie autorit

9 juli 2015 - West Yellowstone, Montana, Verenigde Staten

Op weg naar West Yellowstone ...

Iedereen gesetteld in onze luxueuze auto's en we zijn weg. Op Bram na die nog steeds zonder bagage zat. In de auto vielen wij (de meisjes) wel eens in slaap en werden we beschreven als snurkers met open mond. Het was ook leuk om met een foto wakker gemaakt te worden...

We gingen picknicken. Eerst even tanken, waar we een reuze truck zagen aankomen, met ook een reuze chauffeur in ( in de breedte) . Aan onze picknick was een rodeo piste en wij ( de kids) wilden toch eens even gaan kijken, in tegenstelling tot onze ouders die liever bleven koffiekletsen met een beker water en zelf gesmeerde boterhammetjes. We mochten op de rodeopiste en het was best knap om te zien! We mochten zelf de paarden daar gaan bezoeken, of dat dachten we toch... Het deed een beetje denken aan de film 'streepje wil racen'.

Terug in de auto gingen we naar de upper en lower waterfalls in Ashton. Met een beetje regen op de achtergrond was het prachtig om te zien! We zagen zelfs een eekhoorn

Terug in de auto werd het avond en reden we naar ons hotel. Op de weg kwamen we nog enkele leuke dingen tegen: een YMCA bus, een pelikaan, vliegtuigjes en vele mobilhomes! Met deze leuke elementen reden we het stadje binnen en het voelde alsof we op een film set stonden. We dropten onze bagage op onze kamers, behalve die van Bram want die is nog steeds spoorloos ...

Intussen hadden we grote honger en gingen we na enkele shopkes voor Bram opzoek naar een restaurantje waar nog plaats was. Dat was een grote opdracht want alles zat vol op een Mexicaantje na... De porties waren enorm, maar wel lekker. Na deze prachtige en avontuurlijke dag kropen we met een volle maag in ons bed.

Amber, Jens, Bram en Jana

1. Liesbeth:
    9 juli 2015
    Hey allemaal,
    Heel leuk idee zo'n reisblog! Tof om te lezen! We zullen duimen dat Bram zijn valies er ook snel zal zijn en anders doet hij maar een shortje van de meisjes aan (da's leuk voor de foto ;-)).
    Groetjes van Liesbeth en co
  2. Nonkel Peter:
    11 juli 2015
    Al een geluk is het den Bram die zonder valies zit. Die heeft het minste last met functioneel naakt me dunkt :-)