Verbluffende natuur

9 juli 2015 - Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten

We hebben gisteren een prachtige rondrit gemaakt door Noord west Yellowstone national park. De natuur is echt verbluffend. De kinderen vielen van de ene verbazing in de andere. Stomende rivieren, brubbelende modderpoelen, meren die diverse mineralen hebben en daardoor prachtige kleuren hebben, ... Heel divers, teveel om te beschrijven. De foto's vertellen al iets. We hebben ook heel wat dieren gezien, bizons, herten, ...
S'avonds bevonden we ons even in China, een echt Chinees restaurant met buiten ons enkel Chinese klanten. Ook een belevenis.
We vertrekken nu naar onze volgende bestemming, een hotel centraal gelegen in het park.

Vermits we midden in een natuurpark logeren, zou het kunnen dat er geen, of geen goede WiFi verbinding is en dat we de volgende dagen niets kunnen publiceren.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Goedele:
    12 juli 2015
    Eindelijk jullie verhalen eens kunnen lezen want wij hebben bijna nergens WiFi in de Ardèche. Wat een ervaring voor jullie allemaal ! En heel leuk om alles mee te kunnen volgen. Dikke kus van ons allemaal ! Bart, Goedele en waterratjes Liese, Anthe en Janne